INFORMASI

NO AKAUN CEC
CEC SERVICES

MAYBANK : 562740132182

JAWATANKUASA CEC"KLIK"


CEC HELPLINE
"click"

MOH DOREH WARIGH
PENGUMUMAN"KLIK"

PENDAFTARAN AHLI BARU"KLIK"

SALAM PERKENALAN AHLI BARU"KLIK"

***UTK PERHATIAN CEC TELAH MENGASINGKAN AHLI & BUKAN AHLI DLM FORUM INI.***



CEC HELPLINE
"click"

MOH DOREH WARIGH
CEC Merchandise
CEC EVENT FOR 2013

DECEMBER
12 - 14 DEC 14 => CEOAG14 KELANA RESORT, SEREMBAN

**DETAIL BAGI PENGARAH PROJEK SETIAP AKTIVITI**."KLIK"

Latest topics
» chery easter club BORNEO
Fri Sep 25, 2015 7:55 am by hiysam

» 2,4 chery
Thu May 21, 2015 7:43 am by n@faiz

» Lokasi Kedai Accessories Kereta Yang OK Area Utara
Sun Mar 29, 2015 8:55 pm by mhdhafiz_aljarumi

» masalah2 minor n major CE
Tue Feb 24, 2015 10:51 pm by zolishak

» salam dari saya
Tue Feb 24, 2015 8:30 am by syamfazli

» Power Window problem...
Mon Feb 16, 2015 4:06 pm by mat2

» Salam Kepada Bakal Pelayar Forum CEC & Bakal Ahli Ahli Baru CEC
Mon Feb 16, 2015 8:08 am by syamfazli

» Salam CEC Pantai Timur
Mon Jan 05, 2015 11:52 am by mizan

» SALAM PERKENALAN DARI NILAI
Thu Dec 04, 2014 1:57 am by zam cecnilai

SOROTAN 2012

CEOAG 2012

MAJLIS2 JEMPUTAN CEO
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 70 on Tue Oct 05, 2010 3:47 am
Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

CEAOG 2014

12 - 14 DIS 2014 KLANA RESORT, SEREMBAN, N9

Sponsorship :




Dengan Kerjasama :





December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Calendar Calendar


MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Page 22 of 23 Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Mr Mama on Mon May 24, 2010 9:36 am

TAK SABAR MENUNGGU CERITA MISTERI SETERUS NYA NI.........

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Radenumar on Mon May 24, 2010 11:23 am

Tang putri laut yang tak tahan tu...mesti cun nie....

Radenumar

Posts : 9966
Points : 10597
Join date : 30/07/2009
Age : 38
Location : Taman Puncak Jalil

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by kayuaran on Mon May 24, 2010 12:15 pm

saspenn saspenn . nih dam mcm drama bersiri dah nie

kayuaran

Posts : 560
Points : 557
Join date : 23/02/2010
Age : 38
Location : Kajang , selangor

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Radenumar on Mon May 24, 2010 1:01 pm

Tajuk Drama, Putri Laut China Selatan.....

Radenumar

Posts : 9966
Points : 10597
Join date : 30/07/2009
Age : 38
Location : Taman Puncak Jalil

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by kayuaran on Mon May 24, 2010 1:57 pm

Laughing Laughing Laughing

kayuaran

Posts : 560
Points : 557
Join date : 23/02/2010
Age : 38
Location : Kajang , selangor

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Mr Mama on Mon May 24, 2010 3:46 pm

PASTI MENYERONOKAN NI.......... SAMPAI BERSIRI2..................... KLU TAWON PUNYA CERITA DI CAMPUR JUGA.... PEH............ SERAM JUGA TU.......

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Radenumar on Mon May 24, 2010 4:33 pm

Lama bro tawon kita menyepi dalam forum...sibuk keja agaknya...kalau tak citer misteri dia pun best gak macam iceman....

Radenumar

Posts : 9966
Points : 10597
Join date : 30/07/2009
Age : 38
Location : Taman Puncak Jalil

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Mr Mama on Mon May 24, 2010 4:34 pm

MME DOH. BILA CERITA MISTERI NYA TU........... SIAP BAGI TAU LALUAN NYA..........

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Iceman on Mon May 24, 2010 9:49 pm

Wink sambung balik citer smlm...Bomoh tu srh mandi laut kat PD kena bawak ayam golek sekor lagi...iskh ishk ishk...aper nak jadi depa ni...saya perli pakcik saya puteri laut nak makan ayam ker?Mungkin dah jemu makan ikan kot!!!kata pakcik saya bukan puteri laut nak makan tapi syarat bomoh tu la...ahhh dalam hati saya mintak dijauhkan pakcik saya dari dosa syirik ni...lepas mandi ,berendam dan berenang pakcik saya pun disuruh niat agar dapat menghilangkan semua penyakit..selepas tu balik la kerumah sambung berdoa agar semua penyakit hilang ler..saya tanya pakcik dah kebah ker sakit tu?Dia kata kurang sikit bisanyer tu...
hmmm susah saya nak kata,benda2 macam ni memang Allah ta'ala nak uji,
kalau kita percya kat benda tu bukan kepada Allah maka habis la segala amalan kita..Jatuh Syirik ni la buat kita rugi diakhirat...sorry la bukan nak bagi ceramah tapi nak kongsi kisah...yang tak sedar tu kita cuba sedarkan yang lupa kita kena ingatkan...jadi tak rugi kalau kita saling ingat mengingati...sampai hari ni saya tak pergi rumah pakcik saya tu sebab bahayanyer saya ada anak2 dan isteri yang berbadan dua takut kang benda tu ikut balik pulak..baru kacau!!!Nak dijadikan cerita malam sebelumnya pakcik saya keluarkan sebentuk batu berwarna merah bukan batu delima tapi batu merah.Katanya dia dapat dari bunian,Bunian tu kasi untuk dia dah 30 tahun dia simpan..masih cantik dan bersinar ..batu tu fungsinya untuk pengasih katanya..jadi saya pun mintak la batu tu untuk melihat dari dekat ...kuasa tarikan batu tu memang kuat hinggakan badan terasa panas dan berpeluh2 saya.Batu ini mempunyai nadi ..berdenyut2 ..sumpah tak pernah saya pegang batu yang mempunyai nadi seperti ini....Wallahualam..memang pelik tetapi benar.... :roll:sebenarnya
ader lagi bende yang saya nak kongsi tapi saya rasa cukup ler takat ni...apa kata anda semua... Wink

Iceman

Posts : 205
Points : 204
Join date : 27/10/2009
Age : 41
Location : Rawang Selangor

http://onesculpturestudio.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Mr Mama on Mon May 24, 2010 10:50 pm

wow............. begitu sekali ye.............. betul misteri ni.......

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by kamalb on Thu May 27, 2010 12:40 am

batu tu ade vibrate kut.. pakai bateri

kamalb

Posts : 444
Points : 450
Join date : 23/10/2009
Age : 47
Location : kg tanjung, batu rakit

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Radenumar on Thu May 27, 2010 1:35 am

Batu urut badan kot...sebab tu dia vibrate...suspen la pulak citer ni...sambung2.....

Radenumar

Posts : 9966
Points : 10597
Join date : 30/07/2009
Age : 38
Location : Taman Puncak Jalil

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Mr Mama on Thu May 27, 2010 9:38 am

APA PUN KITA JANGAN TAKSUB JE............ NAK KATA TAK CAYA.... DAH NAMPAK DEPAN MATA...... FIKIR FIKIR KAN LAH ......YE....

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by AmirKT on Thu May 27, 2010 10:36 am

salam sume....Chery saya lagi pelik,jumpa tok bomoh kuantan, terus jd lancar n ringan...apa yang tok bmoh tu jampi x taulaaaa...

AmirKT

Posts : 251
Points : 248
Join date : 01/02/2010

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Radenumar on Thu May 27, 2010 11:05 am

Tu tok bomoh modern...dia punye ubat wire2 jea tu...hahahha

Radenumar

Posts : 9966
Points : 10597
Join date : 30/07/2009
Age : 38
Location : Taman Puncak Jalil

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by zulkarnaen on Thu May 27, 2010 11:51 am

bukan calang2 org tok bomoh tu yek... bole menuntut dgn dia ni... heheh

zulkarnaen

Posts : 247
Points : 252
Join date : 03/03/2010
Age : 34
Location : klang, segamat, pasir mas...

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by AmirKT on Thu May 27, 2010 11:56 am

yee doh tue...he he he

AmirKT

Posts : 251
Points : 248
Join date : 01/02/2010

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Radenumar on Thu May 27, 2010 12:37 pm

Tok bomoh zaman sekarang....bukan nak sihat ke org tapi ke CE...hahahhaha...

Radenumar

Posts : 9966
Points : 10597
Join date : 30/07/2009
Age : 38
Location : Taman Puncak Jalil

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by AmirKT on Thu May 27, 2010 12:51 pm

bukan apa,skrg ni nak percayakan tok bmoh smbuh pnyakit rasa mcm dh x masuk akal lg,,so baik jumpa tok moh kuantn lg bagus...chery pun snyum sokmo.....he he he

AmirKT

Posts : 251
Points : 248
Join date : 01/02/2010

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Radenumar on Thu May 27, 2010 1:11 pm

Setuju benar tu apa yang dikatakan....Chery senyum, tn chery pun senyum....senyum sokmo....

Radenumar

Posts : 9966
Points : 10597
Join date : 30/07/2009
Age : 38
Location : Taman Puncak Jalil

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Mr Mama on Thu May 27, 2010 3:03 pm

AmirKT wrote:bukan apa,skrg ni nak percayakan tok bmoh smbuh pnyakit rasa mcm dh x masuk akal lg,,so baik jumpa tok moh kuantn lg bagus...chery pun snyum sokmo.....he he he

GUANE GITU........... KABO MENDE DI BUAT NYA............ BULE CAYO KO......... EHEHEH

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Radenumar on Thu May 27, 2010 5:41 pm

Jangan dok caya 100% sangat....ado lagi tok bomoh tu sorok dari kita semua....ada buah kilas lg tu yang dia simpan....hahahhaha

Radenumar

Posts : 9966
Points : 10597
Join date : 30/07/2009
Age : 38
Location : Taman Puncak Jalil

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Mr Mama on Thu May 27, 2010 9:20 pm

YO KO. NANTI KWE SCAN NENGOK KLU BENAR........... DAPAT TAHU NANTI KWE MAKLUM DEH.......... HAHAHAHAHAHAHHA

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Radenumar on Fri May 28, 2010 9:34 am

tak payah scan, ramai dah yg tahu...hahahhaha...parok2...

Radenumar

Posts : 9966
Points : 10597
Join date : 30/07/2009
Age : 38
Location : Taman Puncak Jalil

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by AmirKT on Sat May 29, 2010 1:04 am

ada lg ke yang tok moh tue rahsiakn dr kite sume...patutla laju smcm n mantop bebenor chery tok moh kite tue..xleh jd nih...kene g nuntut lg nih

AmirKT

Posts : 251
Points : 248
Join date : 01/02/2010

Back to top Go down

Re: MERUNGKAI KEJADIAN MISTERI BERSAMA CEC

Post by Sponsored content Today at 5:53 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 22 of 23 Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum