INFORMASI

NO AKAUN CEC
CEC SERVICES

MAYBANK : 562740132182

JAWATANKUASA CEC"KLIK"


CEC HELPLINE
"click"

MOH DOREH WARIGH
PENGUMUMAN"KLIK"

PENDAFTARAN AHLI BARU"KLIK"

SALAM PERKENALAN AHLI BARU"KLIK"

***UTK PERHATIAN CEC TELAH MENGASINGKAN AHLI & BUKAN AHLI DLM FORUM INI.***



CEC HELPLINE
"click"

MOH DOREH WARIGH
CEC Merchandise
CEC EVENT FOR 2013

DECEMBER
12 - 14 DEC 14 => CEOAG14 KELANA RESORT, SEREMBAN

**DETAIL BAGI PENGARAH PROJEK SETIAP AKTIVITI**."KLIK"

Latest topics
» chery easter club BORNEO
Fri Sep 25, 2015 7:55 am by hiysam

» 2,4 chery
Thu May 21, 2015 7:43 am by n@faiz

» Lokasi Kedai Accessories Kereta Yang OK Area Utara
Sun Mar 29, 2015 8:55 pm by mhdhafiz_aljarumi

» masalah2 minor n major CE
Tue Feb 24, 2015 10:51 pm by zolishak

» salam dari saya
Tue Feb 24, 2015 8:30 am by syamfazli

» Power Window problem...
Mon Feb 16, 2015 4:06 pm by mat2

» Salam Kepada Bakal Pelayar Forum CEC & Bakal Ahli Ahli Baru CEC
Mon Feb 16, 2015 8:08 am by syamfazli

» Salam CEC Pantai Timur
Mon Jan 05, 2015 11:52 am by mizan

» SALAM PERKENALAN DARI NILAI
Thu Dec 04, 2014 1:57 am by zam cecnilai

SOROTAN 2012

CEOAG 2012

MAJLIS2 JEMPUTAN CEO
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 70 on Tue Oct 05, 2010 3:47 am
Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

CEAOG 2014

12 - 14 DIS 2014 KLANA RESORT, SEREMBAN, N9

Sponsorship :




Dengan Kerjasama :





December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Calendar Calendar


TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Page 2 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by nuak on Sat Apr 17, 2010 11:31 pm

Salam 1 Malaysia kepada semua CEC

Rentetan dari Hari Keluarga CEC baru-baru ni, CECE Kelantan seperti biasa membuat pertemuan pada Jumaat Malam lepas, iaitu 16 April, bertempat di hadapan Masjid Besar.

Dalam pertemuan yang sederhana itu, abeaziz selaku presiden dan Ayie selaku naib presiden telah merakamkan ucapan terimakasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan Hari Keluarga, terutama sekali en Nuak. Terimakasih kembali kepada mereka semua yang terlibat kerana walaupun nampak Nuak macam ore penting dalam menjayakan program itu, tp sebenarnya semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung yang turut menjayakn progam itu.

Nuak sebenarnya tak sempat nak bentang belanjawan pada pertemuan baru ni tp utk makluman wang kutipan untuk program memang di budget cukup-cukup, tiada sesen pun wang sendiri digunakan. Selepas ini Nuak buat program Hari Kelaurga utk sekolah pulak ditempat yang sama. Itulah cikgu... serba serbi boleh buat.

Baik, berbalik kepada pertemuan pada malam 16 April.
Pada malam tersebut pertemuan kami agak istimewa kerana kehadiran wakil pusat servis yang turut serta. Jadi pertemuan kali ini lebih kepada perbincangan untuk meyelesaikan masalah atau merungkai kerumitan dan salah faham antara pemliik Chery ngan pusat servis.
Jurucakap bagi pihak CEC Kelantan ialah tokoh yang tak asing lagi En Sabri, selaku naib Presiden CEC Kelantan. Menurut beliau, masalah yang timbul pada kebelakangan ini adalah seperti berikut:

* tuntutan jaminan setahun untk Chery eastar yang kebanyakkan pemilik Chery eastar tidak tahu perkara apa yang diberi jamnan setahun.

* jaminan pada tawaran masa mula-mula beli Chery eastar, iaitu 2 tambah 3 yang tidak dapat dijawab oleh pihak servis, apa benda itu.

Dan beberapa rungutan dari pemilik Chery yang juga ahli CEC yang rata-rata tidak puas hati semasa membawa kenderaan utk di servis.

bagi pihak pusat servis pula, mereka berjanji akan meningkatkan kualiti perkhidmatan memandangkan masalah kawasan servis yang terhad yang terpaksa berkongsi dengan 3 syarikat. Menurut mereka masalah tempat akan dapat diatasi apabila servis utk proton dijangka siap beberapa blan lagi. Lain-lain akan diatasi berperingkat berdasarkan pandangan dan cadangan dari pihak CEC sendiri.

Alua-aluan diberikan kepada beberapa ahli baru yang menyatakan keinginan ntuk berCEC. harap keahlian mereka akn dapat memberikan manfaat kepada CEC Kelantan khususnya dan seluruh CEC amnya.

Sekian untuk makluman... adalagi berita panas.....

nuak

Posts : 22
Points : 30
Join date : 27/12/2009
Location : Pasir Mas, Kelantan

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by nuak on Sun Apr 18, 2010 11:06 am

Salam 1 Malaysia kepada semua CEC,

Perhatian kepada semua ahli CEC, pertemuan akan datang, iaitu pada 23 April nanti adalah satu pertemuan yang penting. Ini adalah kerana beberapa orang kenamaan ( orang kuat Alado) akan turun bersama-sama dalam pertemuan itu.

Dijangka pertemuan kali ini akan menjadi begitu hangat dengan perbincangan, untuk kebaikan bersama. Win-win situasion.

Adalah dikatakan bahawa pertemuan kali ini adalah susulan dari pertemuan bersama wakil pusat servis tempoh hari. Jadi hasrat dan suara dari CEC telah didengar oleh pihak atasan yang akan membawa mereka turun padang.

Syabas diucapkan kepada CEC Kelantan kerana berani utk bersemuka dgn pihak Alado sendiri. Jadikan pertemuan kali ini akan dapat merungkai masalah-masalah yang telah lama membelengu pemilik Chery yang perihatin dan sayang pd Cherynya.

Satu lagi nak tambah.. Chery Eastar telah diakui sebagai sebuah mpv yang paling lasak enjinnya dan antara tercanggih sistemnya. Maka berbanggalah dengan Chery anda.

Pihak CEC Kelantan diminta memberikan sokongan yang kuat dalam pertemuan nanti, biarlah kehadiran pada malam itu bertambah dari biasa. Kalu ramai ni sedap sikit nak kecek.

nuak

Posts : 22
Points : 30
Join date : 27/12/2009
Location : Pasir Mas, Kelantan

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Radenumar on Sun Apr 18, 2010 4:40 pm

Bagus2...teruskan berbincang dengan pihak SC di sana untuk kepentingan bersama....Asyik kita jea dok promote tp sc ngan dealer tak amik bahagian tak jadi jugak....sekurang2nya pihak sc dapat megetahui masalah pemilik CE dan memperbaiki mutu perkhidmatan sedia ada kepada yang lebih baik...

Radenumar

Posts : 9966
Points : 10597
Join date : 30/07/2009
Age : 38
Location : Taman Puncak Jalil

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by lanz 83 on Mon Apr 19, 2010 12:16 pm

Harap jangan ada yang ambil hati......
Pembetulan untuk bro nuak......Apa kata Presiden dan Naib Presiden CEC kelantan kita tukar dengan Pengerusi dan Naib Pengerusi CEC kelantan mungkin semua ahli sudah maklum.Mungkin tersalah taip kot.Apa pun saya berterima kasih kepada bro nuak yang akan menjalinkan kerjasama bersama pihak SC di kelantan Tahniah CEC Kelantan.

lanz 83

Posts : 1560
Points : 1719
Join date : 31/07/2009
Age : 42
Location : Bercuti ke Pulau Mutiara.

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by n@faiz on Tue Apr 20, 2010 9:51 am

aaa....typing error la tu......

n@faiz

Posts : 277
Points : 274
Join date : 19/12/2009
Age : 45
Location : CEC 050 @ Pasir Mas

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by nuak on Thu Apr 22, 2010 12:30 am

Breeh gu, kawe sera mace sedap nulis presiden... macam amerika pulakk....

Baik selepas ini pengerusi dan naib pengerusi

Trimakasih kerana prihatin....

CEC Kelantan Hebat... Very Happy

nuak

Posts : 22
Points : 30
Join date : 27/12/2009
Location : Pasir Mas, Kelantan

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Mr Mama on Tue Oct 05, 2010 4:33 pm

SALAM .......... LAMA JUGA TAK DENGAR KESAH DUN KELANTAN NI........ SUNYI PULAK RASA NYA..............


Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by RIE on Mon Nov 01, 2010 1:24 pm

Mr Mama wrote:SALAM .......... LAMA JUGA TAK DENGAR KESAH DUN KELANTAN NI........ SUNYI PULAK RASA NYA..............

BETUL LA MR P...LAMA XDE UPDATE FORUM CE DARI KELANTAN NIE.....
APA PERKEMBANGAN TERBARU.....
MANE TAU KUT TER G KO KELATE NANTI..BOLEH LE KITO CALLING2.....SmileSmileSmile

RIE

Posts : 2124
Points : 2155
Join date : 19/08/2010
Age : 44
Location : CEC 094 ~ Kuantan Pahang

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by n@faiz on Wed Nov 10, 2010 10:26 am

Sori CEC Kelate lama xupdate....sebab tempat TT sudah ditukar kerana masalah teknikal..kini CEC kelate telah kenal pasti lokasi baru iaitu di Restoran Api-Api Berek 12 pada hari Khamis jam 9 mlm.

Malam esok ada perjumpaan...hasil TT akan diupdate ASAP...

n@faiz

Posts : 277
Points : 274
Join date : 19/12/2009
Age : 45
Location : CEC 050 @ Pasir Mas

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Mr Mama on Wed Nov 10, 2010 10:57 am

n@faiz wrote:Sori CEC Kelate lama xupdate....sebab tempat TT sudah ditukar kerana masalah teknikal..kini CEC kelate telah kenal pasti lokasi baru iaitu di Restoran Api-Api Berek 12 pada hari Khamis jam 9 mlm.

Malam esok ada perjumpaan...hasil TT akan diupdate ASAP...

ALHAMDULILAH.NANTI KIRIM SALAM SEMUA MASO PERJUMPAAN TU DEH....

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by n@faiz on Wed Nov 10, 2010 12:05 pm

InsyaAllah...moga apa yg dirancang jadi kenyataan..

n@faiz

Posts : 277
Points : 274
Join date : 19/12/2009
Age : 45
Location : CEC 050 @ Pasir Mas

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Mr Mama on Wed Nov 10, 2010 2:56 pm

n@faiz wrote:InsyaAllah...moga apa yg dirancang jadi kenyataan..


KLU BULE LAH... AJAK SAING KO CEOAG......YO...TAPI HARAP MAKLUM AWAL DEH........

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by wadi on Mon Jan 17, 2011 12:17 pm

n@faiz wrote:Sori CEC Kelate lama xupdate....sebab tempat TT sudah ditukar kerana masalah teknikal..kini CEC kelate telah kenal pasti lokasi baru iaitu di Restoran Api-Api Berek 12 pada hari Khamis jam 9 mlm.

Malam esok ada perjumpaan...hasil TT akan diupdate ASAP...

Salam CEO Kelantan,

Lokasi TT ni ado tiap2 menggu ko??
Kalo dey & berkesempatan, ambo nok join jugok TT ni.
Ghayo Chino ambo balik Kelate seminggu.
arap2 boleh jupo nga sep alik sano pulok.

wadi

Posts : 32
Points : 32
Join date : 04/01/2011
Age : 38
Location : CEC 135 / Bandar Tasik Puteri, Rawang

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Mr Mama on Mon Jan 17, 2011 2:29 pm

wadi wrote:
n@faiz wrote:Sori CEC Kelate lama xupdate....sebab tempat TT sudah ditukar kerana masalah teknikal..kini CEC kelate telah kenal pasti lokasi baru iaitu di Restoran Api-Api Berek 12 pada hari Khamis jam 9 mlm.

Malam esok ada perjumpaan...hasil TT akan diupdate ASAP...

Salam CEO Kelantan,

Lokasi TT ni ado tiap2 menggu ko??
Kalo dey & berkesempatan, ambo nok join jugok TT ni.
Ghayo Chino ambo balik Kelate seminggu.
arap2 boleh jupo nga sep alik sano pulok.

MOLEK LA TU............ BAWA2 JUMPO SAING CEC KB LAH PULOK.............

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by n@faiz on Sat Mar 05, 2011 10:44 pm

Tempat TT CEC kelantan telah pindah lagii.....kali ini di restoran di jalan guchil bayam....setakat ni dirasakan tempat ini amat sesuai...xtahulah tegok keadaan dulu...kalu ada tempat lain yg lebih bagus...

n@faiz

Posts : 277
Points : 274
Join date : 19/12/2009
Age : 45
Location : CEC 050 @ Pasir Mas

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by n@faiz on Sat Mar 05, 2011 10:48 pm

wadi wrote:
n@faiz wrote:Sori CEC Kelate lama xupdate....sebab tempat TT sudah ditukar kerana masalah teknikal..kini CEC kelate telah kenal pasti lokasi baru iaitu di Restoran Api-Api Berek 12 pada hari Khamis jam 9 mlm.

Malam esok ada perjumpaan...hasil TT akan diupdate ASAP...

Salam CEO Kelantan,

Lokasi TT ni ado tiap2 menggu ko??
Kalo dey & berkesempatan, ambo nok join jugok TT ni.
Ghayo Chino ambo balik Kelate seminggu.
arap2 boleh jupo nga sep alik sano pulok.

TT kita buat tak tentu masa skrang....masing2 ada komitmen lain...sekarang kita buat lebih kurang sebulan sekali!!

n@faiz

Posts : 277
Points : 274
Join date : 19/12/2009
Age : 45
Location : CEC 050 @ Pasir Mas

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by n@faiz on Sat Mar 05, 2011 11:10 pm

CEC Kelantan sekali lagi mengadakan TT bagi tahun 2011 pada 4 Mac jam 9:00 malam. Seramai 16 ahli baru dan lama hadir. Antara perkara yg dibincangkan ialah:

a) Masalah2 CE 2.4 dan 2.0
1. Masalah altenator - sesuai guna gen2 atau waja punya..pakai 120 A
2. Speed sensor - ganti yg Jepun...RM 200+-
3. CE 2.0 stereng pulley...pateri balik..RM30+-
4. Fan sensor...ni mahal sikit RM500-RM600...belum jumpa lagi yg murah.

b)Penjagaan CE
1. Aircond
2. Oil cooler yg guna sistem angin spt enjin diesel...masih dlm R&D.

c) Hari keluarga 2011
1. Tarikh dijangka sebelum bulan puasa



Abe Aziz dan Ayie beri penerangan awal (sori gambar blur sikit, guna hp jer)



Nuak sedang mencatit minit (S/U)





n@faiz

Posts : 277
Points : 274
Join date : 19/12/2009
Age : 45
Location : CEC 050 @ Pasir Mas

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Gangster on Sun Mar 06, 2011 12:59 am

TAK KENAL MAKA TAK CINTA... DAH TGK BARU PERCAYO... GO CEC KLATE GO...

Gangster

Posts : 1652
Points : 1675
Join date : 19/04/2010
Age : 37
Location : KELANTAN

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by n@faiz on Sun Mar 06, 2011 9:03 am

Maju CEC Maju!!!

n@faiz

Posts : 277
Points : 274
Join date : 19/12/2009
Age : 45
Location : CEC 050 @ Pasir Mas

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by pok din on Sun Mar 06, 2011 9:08 am

tahniah cec kelate..ado kesempatan nanti kawan join.. balik2 coti2 ker...
cam ner nak apat info tt kelate ni yer...sebab dalam forum ni macam x update jer tarikh tt...

pok din

Posts : 1494
Points : 1495
Join date : 03/01/2011
Age : 35
Location : peneng~kelate~terengganu

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by n@faiz on Sun Mar 06, 2011 9:20 am

pok din wrote:tahniah cec kelate..ado kesempatan nanti kawan join.. balik2 coti2 ker...
cam ner nak apat info tt kelate ni yer...sebab dalam forum ni macam x update jer tarikh tt...

Thanks...kalu nak dapat info Pok Din boleh call Abe Aziz (019-9398509) atau Ayie (0139835488)...tentang tarikh TT tu memang yg lama...sebab malas nak buat topik baru jer hehehe..jgn mare...kalu ikutkan perangcangan TT berikutnya pada 25 Mac 2011 jam 9:00 malam...kalu Pok Din free bolehlah join sama..tambah meriah lagi!!

n@faiz

Posts : 277
Points : 274
Join date : 19/12/2009
Age : 45
Location : CEC 050 @ Pasir Mas

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by pok din on Sun Mar 06, 2011 9:28 am

n@faiz wrote:
pok din wrote:tahniah cec kelate..ado kesempatan nanti kawan join.. balik2 coti2 ker...
cam ner nak apat info tt kelate ni yer...sebab dalam forum ni macam x update jer tarikh tt...

Thanks...kalu nak dapat info Pok Din boleh call Abe Aziz (019-9398509) atau Ayie (0139835488)...tentang tarikh TT tu memang yg lama...sebab malas nak buat topik baru jer hehehe..jgn mare...kalu ikutkan perangcangan TT berikutnya pada 25 Mac 2011 jam 9:00 malam...kalu Pok Din free bolehlah join sama..tambah meriah lagi!!
untuk makluman otai2 cec kelate...
ambo kijo kat peneng..
kalau cuti2 sekolah insyaAllah ado di kelate ataupom ganu...
kalau tt masa cuti ... kalau ada kelapangan .. insyaAllah join sama...
cheers cheers cheers

pok din

Posts : 1494
Points : 1495
Join date : 03/01/2011
Age : 35
Location : peneng~kelate~terengganu

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Gangster on Sun Mar 06, 2011 9:41 pm

pok din wrote:
n@faiz wrote:
pok din wrote:tahniah cec kelate..ado kesempatan nanti kawan join.. balik2 coti2 ker...
cam ner nak apat info tt kelate ni yer...sebab dalam forum ni macam x update jer tarikh tt...

Thanks...kalu nak dapat info Pok Din boleh call Abe Aziz (019-9398509) atau Ayie (0139835488)...tentang tarikh TT tu memang yg lama...sebab malas nak buat topik baru jer hehehe..jgn mare...kalu ikutkan perangcangan TT berikutnya pada 25 Mac 2011 jam 9:00 malam...kalu Pok Din free bolehlah join sama..tambah meriah lagi!!
untuk makluman otai2 cec kelate...
ambo kijo kat peneng..
kalau cuti2 sekolah insyaAllah ado di kelate ataupom ganu...
kalau tt masa cuti ... kalau ada kelapangan .. insyaAllah join sama...
cheers cheers cheers

KLU ADO DALAM KAWASAN LIPUTAN TU BLEH CALL JER ABE AZIZ @ AYIE... KOMPOM BLEH PI NGETEH TU...

Gangster

Posts : 1652
Points : 1675
Join date : 19/04/2010
Age : 37
Location : KELANTAN

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by pok din on Sun Mar 06, 2011 11:10 pm

Gangster wrote:
pok din wrote:
n@faiz wrote:
pok din wrote:tahniah cec kelate..ado kesempatan nanti kawan join.. balik2 coti2 ker...
cam ner nak apat info tt kelate ni yer...sebab dalam forum ni macam x update jer tarikh tt...

Thanks...kalu nak dapat info Pok Din boleh call Abe Aziz (019-9398509) atau Ayie (0139835488)...tentang tarikh TT tu memang yg lama...sebab malas nak buat topik baru jer hehehe..jgn mare...kalu ikutkan perangcangan TT berikutnya pada 25 Mac 2011 jam 9:00 malam...kalu Pok Din free bolehlah join sama..tambah meriah lagi!!
untuk makluman otai2 cec kelate...
ambo kijo kat peneng..
kalau cuti2 sekolah insyaAllah ado di kelate ataupom ganu...
kalau tt masa cuti ... kalau ada kelapangan .. insyaAllah join sama...
cheers cheers cheers
rasa dulu pernah call abe aziz ni pasal nak tanyer ce ni.. time tu baru baru ushar chery,....
peramah orangnyer,...

KLU ADO DALAM KAWASAN LIPUTAN TU BLEH CALL JER ABE AZIZ @ AYIE... KOMPOM BLEH PI NGETEH TU...

pok din

Posts : 1494
Points : 1495
Join date : 03/01/2011
Age : 35
Location : peneng~kelate~terengganu

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Gangster on Mon Mar 07, 2011 1:12 am

pok din wrote:
Gangster wrote:
pok din wrote:
n@faiz wrote:
pok din wrote:tahniah cec kelate..ado kesempatan nanti kawan join.. balik2 coti2 ker...
cam ner nak apat info tt kelate ni yer...sebab dalam forum ni macam x update jer tarikh tt...

Thanks...kalu nak dapat info Pok Din boleh call Abe Aziz (019-9398509) atau Ayie (0139835488)...tentang tarikh TT tu memang yg lama...sebab malas nak buat topik baru jer hehehe..jgn mare...kalu ikutkan perangcangan TT berikutnya pada 25 Mac 2011 jam 9:00 malam...kalu Pok Din free bolehlah join sama..tambah meriah lagi!!
untuk makluman otai2 cec kelate...
ambo kijo kat peneng..
kalau cuti2 sekolah insyaAllah ado di kelate ataupom ganu...
kalau tt masa cuti ... kalau ada kelapangan .. insyaAllah join sama...
cheers cheers cheers
rasa dulu pernah call abe aziz ni pasal nak tanyer ce ni.. time tu baru baru ushar chery,....
peramah orangnyer,...

KLU ADO DALAM KAWASAN LIPUTAN TU BLEH CALL JER ABE AZIZ @ AYIE... KOMPOM BLEH PI NGETEH TU...

MEMANG RAMAH ORANG NYER... GENG CE KELANTAN PUN SUMER SPORTING... APA LAGI ADA MASA TERLUANG TU MOH LER NGETEH...

Gangster

Posts : 1652
Points : 1675
Join date : 19/04/2010
Age : 37
Location : KELANTAN

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Sponsored content Today at 3:49 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum