INFORMASI

NO AKAUN CEC
CEC SERVICES

MAYBANK : 562740132182

JAWATANKUASA CEC"KLIK"


CEC HELPLINE
"click"

MOH DOREH WARIGH
PENGUMUMAN"KLIK"

PENDAFTARAN AHLI BARU"KLIK"

SALAM PERKENALAN AHLI BARU"KLIK"

***UTK PERHATIAN CEC TELAH MENGASINGKAN AHLI & BUKAN AHLI DLM FORUM INI.***



CEC HELPLINE
"click"

MOH DOREH WARIGH
CEC Merchandise
CEC EVENT FOR 2013

DECEMBER
12 - 14 DEC 14 => CEOAG14 KELANA RESORT, SEREMBAN

**DETAIL BAGI PENGARAH PROJEK SETIAP AKTIVITI**."KLIK"

Latest topics
» chery easter club BORNEO
Fri Sep 25, 2015 7:55 am by hiysam

» 2,4 chery
Thu May 21, 2015 7:43 am by n@faiz

» Lokasi Kedai Accessories Kereta Yang OK Area Utara
Sun Mar 29, 2015 8:55 pm by mhdhafiz_aljarumi

» masalah2 minor n major CE
Tue Feb 24, 2015 10:51 pm by zolishak

» salam dari saya
Tue Feb 24, 2015 8:30 am by syamfazli

» Power Window problem...
Mon Feb 16, 2015 4:06 pm by mat2

» Salam Kepada Bakal Pelayar Forum CEC & Bakal Ahli Ahli Baru CEC
Mon Feb 16, 2015 8:08 am by syamfazli

» Salam CEC Pantai Timur
Mon Jan 05, 2015 11:52 am by mizan

» SALAM PERKENALAN DARI NILAI
Thu Dec 04, 2014 1:57 am by zam cecnilai

SOROTAN 2012

CEOAG 2012

MAJLIS2 JEMPUTAN CEO
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 70 on Tue Oct 05, 2010 3:47 am
Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

CEAOG 2014

12 - 14 DIS 2014 KLANA RESORT, SEREMBAN, N9

Sponsorship :




Dengan Kerjasama :





December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Calendar Calendar


Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Page 11 of 13 Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by nazal on Tue Feb 22, 2011 12:35 am

pok din wrote:
nazal wrote:untuk taiping tunggu....keputusan akan diberitahu oleh BRO NASA 222....kita tunggu yer,...apa-apa pun saya akan maklumkan nanti....
TUNGGU ..HEHEHE...
nanti rumah terbuka naek rumah saya publish pada masa yang sesuai yer.... Laughing Laughing Cool

eloklah tu ...nanti hang jgn lupa wat kat jemputan bersama petanya sekali...

nazal
Northern Leader 2
Northern Leader 2

Posts : 2358
Points : 2405
Join date : 06/08/2010
Age : 40
Location : CEC 090 penang

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by pok din on Tue Feb 22, 2011 12:39 am

nazal wrote:
pok din wrote:
nazal wrote:untuk taiping tunggu....keputusan akan diberitahu oleh BRO NASA 222....kita tunggu yer,...apa-apa pun saya akan maklumkan nanti....
TUNGGU ..HEHEHE...
nanti rumah terbuka naek rumah saya publish pada masa yang sesuai yer.... Laughing Laughing Cool

eloklah tu ...nanti hang jgn lupa wat kat jemputan bersama petanya sekali...
ok..nanti siap renovate rumah... baru buat peta...hehehe...

pok din

Posts : 1494
Points : 1495
Join date : 03/01/2011
Age : 35
Location : peneng~kelate~terengganu

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by pok din on Tue Feb 22, 2011 12:41 am

ok la.. aku beransur dulu.. sok sekolah... selamat berforum..selamat ber tt...

pok din

Posts : 1494
Points : 1495
Join date : 03/01/2011
Age : 35
Location : peneng~kelate~terengganu

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by Gangster on Tue Feb 22, 2011 12:46 am

BERKAT SELAMAT...

Gangster

Posts : 1652
Points : 1675
Join date : 19/04/2010
Age : 37
Location : KELANTAN

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by nazal on Tue Feb 22, 2011 12:48 am

pok din wrote:ok la.. aku beransur dulu.. sok sekolah... selamat berforum..selamat ber tt...

ini sah nak ligan point......nak beransur pun nak bg tau...kuar jelah....pokdin.....jiwa kacau lah tu...

nazal
Northern Leader 2
Northern Leader 2

Posts : 2358
Points : 2405
Join date : 06/08/2010
Age : 40
Location : CEC 090 penang

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by Gangster on Tue Feb 22, 2011 12:51 am

KIKIKIKI... TEMAN PUN SEPENDAPAT NGAN TOK BATIN... TUKANG TAMBAH JER POK DIN NI... PENGALAMAN KEDOKUITTTT XNAK KONGSI... NAK KENA SUAP JOOO... BERI YER IDOKKK... JGE MARE... KEBENARANGGGGG...

Gangster

Posts : 1652
Points : 1675
Join date : 19/04/2010
Age : 37
Location : KELANTAN

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by nazal on Tue Feb 22, 2011 12:57 am

Gangster wrote:KIKIKIKI... TEMAN PUN SEPENDAPAT NGAN TOK BATIN... TUKANG TAMBAH JER POK DIN NI... PENGALAMAN KEDOKUITTTT XNAK KONGSI... NAK KENA SUAP JOOO... BERI YER IDOKKK... JGE MARE... KEBENARANGGGGG...

tau x pa....tu sbb nick dia nak kena tambah JIWA KACAU...
jadilah POK DIN JIWA KACAU....

nazal
Northern Leader 2
Northern Leader 2

Posts : 2358
Points : 2405
Join date : 06/08/2010
Age : 40
Location : CEC 090 penang

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by Gangster on Tue Feb 22, 2011 1:13 am

TEMAN SETUJU.... JOM UNDI RAME2...

Gangster

Posts : 1652
Points : 1675
Join date : 19/04/2010
Age : 37
Location : KELANTAN

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by SAIFUL BAHARI BIN MOHAMAD on Thu Feb 24, 2011 1:03 am

Gangster wrote:TEMAN SETUJU.... JOM UNDI RAME2...
wa pun setuju jga satu undi dr wa bro....jgn risau ...mesti menang punya...majaroti lg...he..he..he..he.. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

SAIFUL BAHARI BIN MOHAMAD

Posts : 1109
Points : 1150
Join date : 28/12/2010
Age : 48
Location : SUNGAI PETANI,KEDAH {CEC 128 }

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by Mr Mama on Thu Feb 24, 2011 9:10 am

CADANGAN MENGUTUK .????????????....


LAJU LENCONGAN TU................IKUT GPS ..........

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by Gangster on Fri Feb 25, 2011 12:03 am

AMPUNKAN KAMI PENUNGGU GUA... KONA2 BRO...

Gangster

Posts : 1652
Points : 1675
Join date : 19/04/2010
Age : 37
Location : KELANTAN

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by SAIFUL BAHARI BIN MOHAMAD on Fri Feb 25, 2011 12:09 am

maafkan kami....maaafkan kami....maafkan kami......bkn apa sesekali dia nak drift juga tu yg terbabas sikit tu....sikit saja tau.Mr.mama.

SAIFUL BAHARI BIN MOHAMAD

Posts : 1109
Points : 1150
Join date : 28/12/2010
Age : 48
Location : SUNGAI PETANI,KEDAH {CEC 128 }

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by SAIFUL BAHARI BIN MOHAMAD on Fri Feb 25, 2011 12:15 am

tok batin utara apa cita dgn kita punya aktiviti kebajikan bila leh on.

SAIFUL BAHARI BIN MOHAMAD

Posts : 1109
Points : 1150
Join date : 28/12/2010
Age : 48
Location : SUNGAI PETANI,KEDAH {CEC 128 }

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by Mr Mama on Fri Feb 25, 2011 9:39 am

JANGAN TUNGGU TOK BATIN JE........... KLU ADE CADANGAN TU.... MAKLUM PADA TOK BATIN TU..... BUAT MASA YG TERLUANG.....

TAK GITU TOK BATIN UTARA..........

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by nazal on Fri Feb 25, 2011 4:11 pm

Mr Mama wrote:JANGAN TUNGGU TOK BATIN JE........... KLU ADE CADANGAN TU.... MAKLUM PADA TOK BATIN TU..... BUAT MASA YG TERLUANG.....

TAK GITU TOK BATIN UTARA..........

yang ni den suko.....
ok bab yang tu ye...
ok sekarang saya ada 2 program...

1 - program mkn durian...yang ni kena tunggu bro nasa 222 maklumkan..
2 - program charity....rumah anak yatim atau rumah orang tua-tua...cadangan tempat sila kemukakan...

nazal
Northern Leader 2
Northern Leader 2

Posts : 2358
Points : 2405
Join date : 06/08/2010
Age : 40
Location : CEC 090 penang

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by SAIFUL BAHARI BIN MOHAMAD on Fri Feb 25, 2011 9:00 pm

nazal wrote:
Mr Mama wrote:JANGAN TUNGGU TOK BATIN JE........... KLU ADE CADANGAN TU.... MAKLUM PADA TOK BATIN TU..... BUAT MASA YG TERLUANG.....

TAK GITU TOK BATIN UTARA..........

yang ni den suko.....
ok bab yang tu ye...
ok sekarang saya ada 2 program...

1 - program mkn durian...yang ni kena tunggu bro nasa 222 maklumkan..
2 - program charity....rumah anak yatim atau rumah orang tua-tua...cadangan tempat sila kemukakan...

Itu yg wa nak tau dr tok batin tu bila leh on sebab kita kena fit kan tpt mana nak p dan bila ,kalau dekat area sp yg ada cuma kt kawasan Bedong Rumah Orang tua-tua...kt Yan rumah Budi anak yatim..itu saja yg sya tau setakat ni klau ada spa2 yg tau kt mana ada lg tlg info kan bro leh kita bincangkan sama-sama nanti.ok

SAIFUL BAHARI BIN MOHAMAD

Posts : 1109
Points : 1150
Join date : 28/12/2010
Age : 48
Location : SUNGAI PETANI,KEDAH {CEC 128 }

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by nazal on Fri Feb 25, 2011 9:06 pm

untuk program charity tu saya rasa nanti kita akan buat satu TT dan bincangkan dimana kita akan buat....
pada masa yang sama juga sesiapa yang ada pendapat bolehlah kemukakan dr sekarang....

nazal
Northern Leader 2
Northern Leader 2

Posts : 2358
Points : 2405
Join date : 06/08/2010
Age : 40
Location : CEC 090 penang

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by nazal on Fri Feb 25, 2011 9:10 pm

tapi dalam minggu dan bulan ni saya agak sibuk sikit.....
jadi berkemungkinan kita akan buat pada hujung bulan MAC atau pun bln APRIL....
tp klu ada yang nak buat tanpa kehadiran saya pun x apa....
den x kisah......sebab 2 dan bln 3 ni saya bz sikit...

nazal
Northern Leader 2
Northern Leader 2

Posts : 2358
Points : 2405
Join date : 06/08/2010
Age : 40
Location : CEC 090 penang

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by SAIFUL BAHARI BIN MOHAMAD on Fri Feb 25, 2011 9:26 pm

nazal wrote:tapi dalam minggu dan bulan ni saya agak sibuk sikit.....
jadi berkemungkinan kita akan buat pada hujung bulan MAC atau pun bln APRIL....
tp klu ada yang nak buat tanpa kehadiran saya pun x apa....
den x kisah......sebab 2 dan bln 3 ni saya bz sikit...

samalah kita saya pun dlm bln 2 dan 3 ni sibuk banyakla mlm baru sya blk.jadi kalau nak ber TTtu kena belah mlm saja la nampaknya,tp kalau bln 4 n 5 tu x tau lg mngkn x brp sibuk kut.apa-apa pun cal dululah klau nak buat TT nanti ok.saya akan cuba utk hadirkan diri sedaya yg mampu utk x menhampakan geng cec.yg lain.kataorg nak seribu daya x nak seribu dalih tak gitu bro.ceo semua .kitakan satu kelab.

SAIFUL BAHARI BIN MOHAMAD

Posts : 1109
Points : 1150
Join date : 28/12/2010
Age : 48
Location : SUNGAI PETANI,KEDAH {CEC 128 }

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by pok din on Fri Feb 25, 2011 10:55 pm

sedap noh hampa duk kutuk aku noh.... adoi...mentang2 la aku offline...
bz sikit....campur ngan laptop pecah scrin tak settel2 lagi..malas nak kacau laptop orang rumah..
hrmmm.... x dapek la nak makan duren...
abang nasa durian dah nak habis musim ka?
rugi rasa tak buat tt makan durian ni...
tapi start hari ahad 27hb 2 ni saya kursus kat adtec melaka..
seminggu... kalau on jgk tak dpt nak follow la...
apa2 update kat forum ya...

pok din

Posts : 1494
Points : 1495
Join date : 03/01/2011
Age : 35
Location : peneng~kelate~terengganu

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by pok din on Fri Feb 25, 2011 10:58 pm

nazal wrote:
Gangster wrote:KIKIKIKI... TEMAN PUN SEPENDAPAT NGAN TOK BATIN... TUKANG TAMBAH JER POK DIN NI... PENGALAMAN KEDOKUITTTT XNAK KONGSI... NAK KENA SUAP JOOO... BERI YER IDOKKK... JGE MARE... KEBENARANGGGGG...

tau x pa....tu sbb nick dia nak kena tambah JIWA KACAU...
jadilah POK DIN JIWA KACAU....
'

maapkan hamba tuan2 sekalian...
hamba nak kongsi pun memang tak dak ilmu didada..
newbies lagi ni... pakai keta pun baru berapa hari jer...
x kan bos2 besar berkira kongsi2 ilmu ngan hamba ni.. Smile

jiwa masih ok lagi..hahahahha...

tuan...
x nak buat tt kat laut ka? hihihi

pok din

Posts : 1494
Points : 1495
Join date : 03/01/2011
Age : 35
Location : peneng~kelate~terengganu

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by Gangster on Sun Feb 27, 2011 2:25 am

ada bran kaa....????? TT kat laut bulan 7 ni.. mau turun...@ mau joint... ada belani... angkat tangan...???

Gangster

Posts : 1652
Points : 1675
Join date : 19/04/2010
Age : 37
Location : KELANTAN

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by RIE on Sun Feb 27, 2011 7:22 am

Amboi Pok Din..tanye TT kt laut tuh.....
Kang ade plak yg pengsan mabuk laut..SmileSmileSmile
Gangster dah offer tue....Apalagi..kasi name terussssss....SmileSmile

RIE

Posts : 2124
Points : 2155
Join date : 19/08/2010
Age : 44
Location : CEC 094 ~ Kuantan Pahang

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by pok din on Sun Feb 27, 2011 9:03 am

Gangster wrote:ada bran kaa....????? TT kat laut bulan 7 ni.. mau turun...@ mau joint... ada belani... angkat tangan...???

x mau la..kapal kecik... nak g ngan kapal marin yang ader lampu pusing2 belah atas tu..lip lap..lip lap pumya..hihihi

pok din

Posts : 1494
Points : 1495
Join date : 03/01/2011
Age : 35
Location : peneng~kelate~terengganu

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by pok din on Sun Feb 27, 2011 9:04 am

RIE wrote:Amboi Pok Din..tanye TT kt laut tuh.....
Kang ade plak yg pengsan mabuk laut..SmileSmileSmile
Gangster dah offer tue....Apalagi..kasi name terussssss....SmileSmile
memang mabuk lauk punya... hihihih
tt oh tt....
tuan kedaun dah p kelaut ni...hahahaha..
jangan mare...

pok din

Posts : 1494
Points : 1495
Join date : 03/01/2011
Age : 35
Location : peneng~kelate~terengganu

Back to top Go down

Re: Cadangan TT Untuk zon Zon Utara..

Post by Sponsored content Today at 9:43 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 11 of 13 Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum