INFORMASI

NO AKAUN CEC
CEC SERVICES

MAYBANK : 562740132182

JAWATANKUASA CEC"KLIK"


CEC HELPLINE
"click"

MOH DOREH WARIGH
PENGUMUMAN"KLIK"

PENDAFTARAN AHLI BARU"KLIK"

SALAM PERKENALAN AHLI BARU"KLIK"

***UTK PERHATIAN CEC TELAH MENGASINGKAN AHLI & BUKAN AHLI DLM FORUM INI.***



CEC HELPLINE
"click"

MOH DOREH WARIGH
CEC Merchandise
CEC EVENT FOR 2013

DECEMBER
12 - 14 DEC 14 => CEOAG14 KELANA RESORT, SEREMBAN

**DETAIL BAGI PENGARAH PROJEK SETIAP AKTIVITI**."KLIK"

Latest topics
» chery easter club BORNEO
Fri Sep 25, 2015 7:55 am by hiysam

» 2,4 chery
Thu May 21, 2015 7:43 am by n@faiz

» Lokasi Kedai Accessories Kereta Yang OK Area Utara
Sun Mar 29, 2015 8:55 pm by mhdhafiz_aljarumi

» masalah2 minor n major CE
Tue Feb 24, 2015 10:51 pm by zolishak

» salam dari saya
Tue Feb 24, 2015 8:30 am by syamfazli

» Power Window problem...
Mon Feb 16, 2015 4:06 pm by mat2

» Salam Kepada Bakal Pelayar Forum CEC & Bakal Ahli Ahli Baru CEC
Mon Feb 16, 2015 8:08 am by syamfazli

» Salam CEC Pantai Timur
Mon Jan 05, 2015 11:52 am by mizan

» SALAM PERKENALAN DARI NILAI
Thu Dec 04, 2014 1:57 am by zam cecnilai

SOROTAN 2012

CEOAG 2012

MAJLIS2 JEMPUTAN CEO
Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Tue Oct 05, 2010 3:47 am
Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

CEAOG 2014

12 - 14 DIS 2014 KLANA RESORT, SEREMBAN, N9

Sponsorship :




Dengan Kerjasama :





December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Calendar Calendar


KEJOHANAN PAINTBALL CEC

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Re: KEJOHANAN PAINTBALL CEC

Post by nazal on Thu Mar 17, 2011 6:00 pm

afiq wrote:
nazal wrote:
Mr Mama wrote:
nazal wrote:
afiq wrote:kena menabung dari sekarang nie......supaya nanti tidak membebankan...
ready awal awal...hehehe

tu la pasal....
kena menabong dari sekarang....
paling kurang pun rm 1k nak kena stanby...


EEEMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.BANYAK TUUUUUUU affraid affraid affraid affraid

kenalah lebih.....
klu kurang takut x cukup ler pulak.....
just untuk persediaan jer....
nie kira sponser sume ke apa........ nak ikutkan klu bayar sorang,kira main sampai pitam nie...hehe

bukan sponsor semua.....
just cuma untuk duit poket dan belanja anak isteri jer....
tapi klu bermurah hati nak sponsor semua apa salahnya....
murah rezeki bro...

nazal
Northern Leader 2
Northern Leader 2

Posts : 2358
Points : 2405
Join date : 06/08/2010
Age : 40
Location : CEC 090 penang

Back to top Go down

Re: KEJOHANAN PAINTBALL CEC

Post by afiq on Thu Mar 17, 2011 6:03 pm

saje je gurau.....hehehe

afiq

Posts : 265
Points : 265
Join date : 20/12/2010
Location : cheras to cheras back to cheras

Back to top Go down

Re: KEJOHANAN PAINTBALL CEC

Post by nazal on Thu Mar 17, 2011 6:06 pm

Radenumar wrote:So aper citer pasal paint ball nih...jd ke tak nih? acara yang dinanti2kan nih...

untuk acara ni rasanya kita kena bincangkan sekali masa TT di Ipoh ni....
kita tengok samada nak masukkan dalam CEOAG11 atau nak buat di tarikh dan tempat yang berlainan...

nazal
Northern Leader 2
Northern Leader 2

Posts : 2358
Points : 2405
Join date : 06/08/2010
Age : 40
Location : CEC 090 penang

Back to top Go down

Re: KEJOHANAN PAINTBALL CEC

Post by Mr Mama on Wed Apr 13, 2011 4:39 pm

nazal wrote:
Radenumar wrote:So aper citer pasal paint ball nih...jd ke tak nih? acara yang dinanti2kan nih...

untuk acara ni rasanya kita kena bincangkan sekali masa TT di Ipoh ni....
kita tengok samada nak masukkan dalam CEOAG11 atau nak buat di tarikh dan tempat yang berlainan...



CMNE CITA NI YE.............. TEKONG NYE RASE TULUNG TERANGKAN LAGU MANE....... Very Happy Very Happy Very Happy

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: KEJOHANAN PAINTBALL CEC

Post by reza on Wed Apr 13, 2011 8:12 pm

Mr Mama wrote:
nazal wrote:
Radenumar wrote:So aper citer pasal paint ball nih...jd ke tak nih? acara yang dinanti2kan nih...

untuk acara ni rasanya kita kena bincangkan sekali masa TT di Ipoh ni....
kita tengok samada nak masukkan dalam CEOAG11 atau nak buat di tarikh dan tempat yang berlainan...



CMNE CITA NI YE.............. TEKONG NYE RASE TULUNG TERANGKAN LAGU MANE....... Very Happy Very Happy Very Happy

pada pendapat dan pengalaman aku, tak berapa sesuai kalau acara ni dibuat waktu ceog11 ni kerana waktu kita disana terlalu pendek.. Kalau 4 hari 3 malam mungkin sesuei.. Very Happy Very Happy Very Happy

reza
Vice President 2
Vice President 2

Posts : 3446
Points : 3527
Join date : 02/08/2009
Location : cec009

Back to top Go down

Re: KEJOHANAN PAINTBALL CEC

Post by SAIFUL BAHARI BIN MOHAMAD on Thu Apr 14, 2011 12:12 am

betul tu bagiyg menetap di utara ni lebih2 lg sp tentu x dak hal punya
tp yg jauh tu faham2 ajelah pasti x leh sebab masa utk ceoag terhad
klau nak buat jg kita adakan di lain siaran khusus utk acara ni sj cmane...

SAIFUL BAHARI BIN MOHAMAD

Posts : 1109
Points : 1150
Join date : 28/12/2010
Age : 48
Location : SUNGAI PETANI,KEDAH {CEC 128 }

Back to top Go down

Re: KEJOHANAN PAINTBALL CEC

Post by Mr Mama on Thu Apr 14, 2011 12:52 pm

reza wrote:
Mr Mama wrote:
nazal wrote:
Radenumar wrote:So aper citer pasal paint ball nih...jd ke tak nih? acara yang dinanti2kan nih...

untuk acara ni rasanya kita kena bincangkan sekali masa TT di Ipoh ni....
kita tengok samada nak masukkan dalam CEOAG11 atau nak buat di tarikh dan tempat yang berlainan...



CMNE CITA NI YE.............. TEKONG NYE RASE TULUNG TERANGKAN LAGU MANE....... Very Happy Very Happy Very Happy

pada pendapat dan pengalaman aku, tak berapa sesuai kalau acara ni dibuat waktu ceog11 ni kerana waktu kita disana terlalu pendek.. Kalau 4 hari 3 malam mungkin sesuei.. Very Happy Very Happy Very Happy



EEMMMM BETUL TU BRO REZA.......... MAU ADE YG KENE USUNG NANTI..........

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: KEJOHANAN PAINTBALL CEC

Post by Sponsored content Today at 5:47 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum