INFORMASI

NO AKAUN CEC
CEC SERVICES

MAYBANK : 562740132182

JAWATANKUASA CEC"KLIK"


CEC HELPLINE
"click"

MOH DOREH WARIGH
PENGUMUMAN"KLIK"

PENDAFTARAN AHLI BARU"KLIK"

SALAM PERKENALAN AHLI BARU"KLIK"

***UTK PERHATIAN CEC TELAH MENGASINGKAN AHLI & BUKAN AHLI DLM FORUM INI.***



CEC HELPLINE
"click"

MOH DOREH WARIGH
CEC Merchandise
CEC EVENT FOR 2013

DECEMBER
12 - 14 DEC 14 => CEOAG14 KELANA RESORT, SEREMBAN

**DETAIL BAGI PENGARAH PROJEK SETIAP AKTIVITI**."KLIK"

Latest topics
» chery easter club BORNEO
Fri Sep 25, 2015 7:55 am by hiysam

» 2,4 chery
Thu May 21, 2015 7:43 am by n@faiz

» Lokasi Kedai Accessories Kereta Yang OK Area Utara
Sun Mar 29, 2015 8:55 pm by mhdhafiz_aljarumi

» masalah2 minor n major CE
Tue Feb 24, 2015 10:51 pm by zolishak

» salam dari saya
Tue Feb 24, 2015 8:30 am by syamfazli

» Power Window problem...
Mon Feb 16, 2015 4:06 pm by mat2

» Salam Kepada Bakal Pelayar Forum CEC & Bakal Ahli Ahli Baru CEC
Mon Feb 16, 2015 8:08 am by syamfazli

» Salam CEC Pantai Timur
Mon Jan 05, 2015 11:52 am by mizan

» SALAM PERKENALAN DARI NILAI
Thu Dec 04, 2014 1:57 am by zam cecnilai

SOROTAN 2012

CEOAG 2012

MAJLIS2 JEMPUTAN CEO
Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Tue Oct 05, 2010 3:47 am
Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

CEAOG 2014

12 - 14 DIS 2014 KLANA RESORT, SEREMBAN, N9

Sponsorship :




Dengan Kerjasama :





December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Calendar Calendar


SENYUM MALAM

View previous topic View next topic Go down

SENYUM MALAM

Post by mat yie red on Sun Oct 09, 2011 10:22 pm

LUPAKANLAH

Alfonso: selamat pagi
Perisik 1: Begini lah tuan, lupakan saja niat tuan untuk menawan Perlis, Kedah dan Pulau Pinang
Alfonso: Kenapa kuat sangat kah mereka itu..?
Perisik 2: Untuk menawan melaka yang mempunyai 5 pahlawan terhandal Hang Tuah, Hang Jebat, Hang Kasturi, Hang Lekir dan Hang Lekiu pun kita kehilangan hampir 15k bala tentera, inikan pula kita nak menawan Perlis, Kedah dan P.Pinangyang mempunyai beribu ribu hang..
Perisik 3: Betoi tu tuan...antaranya...

hang sihat, hang buat apa, hang apa khabar, hang lagu mana,hang pi mana,
hang nak pi mana, hang singgah dulu bapak hang,mak hang, adik hang, tok hang
macam macam lagi hang ada kat sana.....

Mendengar hasil risikan itu Alfonso pun tak jadi nak pi serang disebabkan
pengalamannya sebelum ini bersama 5 pahlawan melayu Melaka amat
ngeri......ini kan pula nak berhadapan beribu ribu hang kat situ..

mat yie red

Posts : 209
Points : 227
Join date : 03/09/2011
Age : 33
Location : CEC 249 - MUSANG KING - IPOH MALI - (010-7130717)

http://hairiayu.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SENYUM MALAM

Post by nasa222 on Sun Oct 09, 2011 10:33 pm

HANG. ni la...kelaqaq la HANG.

nasa222

Posts : 408
Points : 440
Join date : 29/11/2010
Age : 24
Location : CEC 222 ->Taiping, Perak.

Back to top Go down

Re: SENYUM MALAM

Post by bro_jiwa on Sun Oct 09, 2011 10:40 pm

huhu hang kelapaq....... Very Happy

bro_jiwa

Posts : 1079
Points : 1090
Join date : 08/02/2011
Location : CEC 075 Kuantan 013-9885676/9985676

Back to top Go down

Re: SENYUM MALAM

Post by adyta on Sun Oct 09, 2011 10:50 pm

hehehe...hang loqlaq.....

adyta

Posts : 45
Points : 45
Join date : 05/09/2011
Age : 45
Location : CEC 250 - Kg. Melayu Subang

Back to top Go down

Re: SENYUM MALAM

Post by Mat Fay on Mon Oct 10, 2011 1:08 am

jgn gelak kuat2 kata org tua2 kalau gelak kuat2 sat gi kentui bunyi puit-puit... Smile

Mat Fay

Posts : 764
Points : 783
Join date : 23/09/2011
Age : 40
Location : Pdg Temusu SP,Kangar,Jitra(CEC274)

Back to top Go down

Re: SENYUM MALAM

Post by mat yie red on Tue Oct 11, 2011 7:27 pm

hanya utk jenaka.. utk hlangkan stress.. org yg stress elok la baca benda2 mcm ni..kasi ile stress.. tkut ada yg terjun bgnunan.. ketawa dan selalu senyum juga slah satu cara utk hilangkan stress...

mat yie red

Posts : 209
Points : 227
Join date : 03/09/2011
Age : 33
Location : CEC 249 - MUSANG KING - IPOH MALI - (010-7130717)

http://hairiayu.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SENYUM MALAM

Post by joekudin on Tue Oct 11, 2011 7:40 pm

hahahaa

joekudin

Posts : 435
Points : 457
Join date : 16/06/2011
Age : 41
Location : CEC 221 Kota Damansara, SELANGOR Darul Ehsan

Back to top Go down

Re: SENYUM MALAM

Post by Mr Mama on Tue Oct 11, 2011 11:47 pm

EE,..................... HANG LAGU MANA...........

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: SENYUM MALAM

Post by unixcentury on Fri Oct 14, 2011 1:24 am

RENUNGKAN SEJENAK.......[img] [/img]

unixcentury

Posts : 135
Points : 144
Join date : 20/09/2011
Age : 48
Location : CEC 271 Bukit Mertajam

Back to top Go down

Re: SENYUM MALAM

Post by aha on Tue Oct 18, 2011 1:53 pm

3 orang datang ke balai polis untuk membuat laporan...
setelah berbincang....seorang peladang,seorang wanita dan seorang pencuri telah mebuat satu laporan dalam satu borang...
........peladang mengatakan yang hasil tanamannya rugi setelah semua tanaman ubinya menjadi kayu,wanita mengatakan dia telah dirogol,dan seorang pencuri telah ditangkap....
pegawai polis itu hairan kerana kes mereka berlainan,kenapa hanya membuat satu laporan.....
mereka hanya menjawab...puncanyanya sama tuan....
*lambat cabut.......

aha
Perak Leader 1
Perak Leader 1

Posts : 511
Points : 519
Join date : 23/06/2010
Location : cec171 ipoh to ipoh

Back to top Go down

Re: SENYUM MALAM

Post by Mat Fay on Tue Oct 18, 2011 3:00 pm

banyak makna tuuu...

Mat Fay

Posts : 764
Points : 783
Join date : 23/09/2011
Age : 40
Location : Pdg Temusu SP,Kangar,Jitra(CEC274)

Back to top Go down

Re: SENYUM MALAM

Post by mat yie red on Tue Oct 18, 2011 7:45 pm

OUTSTATION..

Boss berkata kepada Secretary : Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya. Secretary menelefon Suaminya : Untuk seminggu boss saya dan saya akan outstation, awak pandai2 jaga diri nanti¡­ Suami menelefon Buah Hatinya : Isteri saya akan outstation selama seminggu, jadi mari kita habiskan masa bersama-sama¡­. Buah Hati menelefon Murid tuisyennya : Saya kene bekerja selama seminggu, jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen¡­ Murid tuisyen tersebut menelefon Atuknya : Atuk, untuk seminggu saya takde kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan masa bersama¡­ Atuk (Boss) menelefon Secretary : Minggu ni saya nak abiskan masa bersama cucu saya.. Batalkan outstation tuh¡­ Secretary menelefon Suaminya : Minggu ni boss saya ade kerja, kami dah membatalkan outstation tu¡­ Suami menelefon Buah Hatinya : Kita tak dapat nak habiskan masa bersama untuk minggu ni, isteri saya dah membatalkan outstationnya. . Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya : Minggu ni kelas tuisyen mcm biase. Murid Tuisyen menelefon Atuknya : Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kene pergi kelas tuisyen. Sori, saya tak bleh temankan atuk. Atuk(Boss) menelefon Secretary : Jangan risau, minggu ni kita outstation. Jadi uruskan semuanya.. (Ulang je crito tu sampai anda boring).. Rolling Eyes Shocked pale

mat yie red

Posts : 209
Points : 227
Join date : 03/09/2011
Age : 33
Location : CEC 249 - MUSANG KING - IPOH MALI - (010-7130717)

http://hairiayu.blogspot.com

Back to top Go down

Re: SENYUM MALAM

Post by pok din on Tue Oct 18, 2011 8:28 pm



pok din

Posts : 1494
Points : 1495
Join date : 03/01/2011
Age : 35
Location : peneng~kelate~terengganu

Back to top Go down

Re: SENYUM MALAM

Post by azmansor on Tue Oct 18, 2011 9:12 pm

hehehehe...pok ding.....adaaaa kaaaa camtu!!!!! lol!

azmansor

Posts : 260
Points : 262
Join date : 04/07/2011
Location : CEC201 Bertam, Pulau Pinang

Back to top Go down

Re: SENYUM MALAM

Post by fendycool on Tue Oct 18, 2011 11:03 pm

hahaha..yg laki dlm pic ni pok din kot..

fendycool

Posts : 328
Points : 329
Join date : 25/10/2010
Location : CEC 205 - Ipoh - Bt Caves-Barcelona

Back to top Go down

Re: SENYUM MALAM

Post by Sponsored content Today at 5:46 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum