INFORMASI

NO AKAUN CEC
CEC SERVICES

MAYBANK : 562740132182

JAWATANKUASA CEC"KLIK"


CEC HELPLINE
"click"

MOH DOREH WARIGH
PENGUMUMAN"KLIK"

PENDAFTARAN AHLI BARU"KLIK"

SALAM PERKENALAN AHLI BARU"KLIK"

***UTK PERHATIAN CEC TELAH MENGASINGKAN AHLI & BUKAN AHLI DLM FORUM INI.***



CEC HELPLINE
"click"

MOH DOREH WARIGH
CEC Merchandise
CEC EVENT FOR 2013

DECEMBER
12 - 14 DEC 14 => CEOAG14 KELANA RESORT, SEREMBAN

**DETAIL BAGI PENGARAH PROJEK SETIAP AKTIVITI**."KLIK"

Latest topics
» chery easter club BORNEO
Fri Sep 25, 2015 7:55 am by hiysam

» 2,4 chery
Thu May 21, 2015 7:43 am by n@faiz

» Lokasi Kedai Accessories Kereta Yang OK Area Utara
Sun Mar 29, 2015 8:55 pm by mhdhafiz_aljarumi

» masalah2 minor n major CE
Tue Feb 24, 2015 10:51 pm by zolishak

» salam dari saya
Tue Feb 24, 2015 8:30 am by syamfazli

» Power Window problem...
Mon Feb 16, 2015 4:06 pm by mat2

» Salam Kepada Bakal Pelayar Forum CEC & Bakal Ahli Ahli Baru CEC
Mon Feb 16, 2015 8:08 am by syamfazli

» Salam CEC Pantai Timur
Mon Jan 05, 2015 11:52 am by mizan

» SALAM PERKENALAN DARI NILAI
Thu Dec 04, 2014 1:57 am by zam cecnilai

SOROTAN 2012

CEOAG 2012

MAJLIS2 JEMPUTAN CEO
Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Tue Oct 05, 2010 3:47 am
Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

CEAOG 2014

12 - 14 DIS 2014 KLANA RESORT, SEREMBAN, N9

Sponsorship :




Dengan Kerjasama :





December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Calendar Calendar


TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Page 1 of 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by n@faiz on Sat Mar 06, 2010 10:10 am

Assalamuailkum dan salam sejahtera.
CEC Kelantan sekali lagi telah mengadakan TT tepat jam 9:00 malam di perkarangan Muzium lama. Seramai 13 ahli telah hadir dan beberapa perkara telah dibincangkan pada hari tersebut. Beberapa perkara telah dibincangkan dan antaranya ialah:

1. hari keluarga CEC kelate pada 2 & 3 April 2010 bertempat di Bukit Kluang @ To' Bali
2. mengumpul RM10.00 sebulan drp ahli utk khairat dan mencari sponsor utk tabung CEC kelate
3. menyelesaikan masalah yg dihadapi oleh CE
4. mencari satu pusat aksesori dan tayar yg boleh beri kemudahan kpd ahli CEC
5. program2 CEC seterusnya.





n@faiz

Posts : 277
Points : 274
Join date : 19/12/2009
Age : 45
Location : CEC 050 @ Pasir Mas

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by riyad71 on Sun Mar 07, 2010 1:18 am

cayok ler bro's CEC Kelantan....semangat berkelab tu tinggi keep it up

riyad71

Posts : 497
Points : 494
Join date : 18/02/2010
Age : 45
Location : CEC 071 - Qtan Pahang

http://www.klinikmaran.blogspot.com

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Radenumar on Sun Mar 07, 2010 1:38 am

Bagus2...makin mantop nampak gaya CEC Kel nie....Gambar2 lain tak dok doh ko? Tak puah tengok 2 kpg gambar...hahhahahah

Radenumar

Posts : 9966
Points : 10597
Join date : 30/07/2009
Age : 38
Location : Taman Puncak Jalil

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by n@faiz on Sun Mar 07, 2010 7:40 am

nanti TT lain kali kawe upload gambar byk2...biar puas semua org..hehehehe

n@faiz

Posts : 277
Points : 274
Join date : 19/12/2009
Age : 45
Location : CEC 050 @ Pasir Mas

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by anisfaz82 on Sun Mar 07, 2010 7:21 pm

tahniah... gempak la CEC klate nie.....

anisfaz82

Posts : 1193
Points : 1192
Join date : 04/01/2010
Age : 33
Location : seberang paka

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by anisfaz82 on Sun Mar 07, 2010 10:41 pm

[quote="n@faiz"]Assalamuailkum dan salam sejahtera.
CEC Kelantan sekali lagi telah mengadakan TT tepat jam 9:00 malam di perkarangan Muzium lama. Seramai 13 ahli telah hadir dan beberapa perkara telah dibincangkan pada hari tersebut. Beberapa perkara telah dibincangkan dan antaranya ialah:

1. hari keluarga CEC kelate pada 2 & 3 April 2010 bertempat di Bukit Kluang @ To' Bali


program hari keluarga tersebut...ahli2 CEC klate saje y boleh menyertai @ terbuka untuk warga cec d luar dari kelantan Question Question

anisfaz82

Posts : 1193
Points : 1192
Join date : 04/01/2010
Age : 33
Location : seberang paka

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by irmirm77 on Mon Mar 08, 2010 1:37 am

Syabas CEC kelantan. Mintak tolong abang N@faiz rungkaikan kemushkilan di kepala.. Setiap aktiviti yg di anjurkan oleh CEC kel. sebagai contohnya aktiviti hari keluarga CEC kel yg akan di adakan nanti, Adakah di benarkan ahli2 CEC dari negeri lain menyertai aktiviti ini ataupun ianya hanya terhad untuk ahli2 CEC kel sahaja? Kawe pun nok joint gok xtvt kalu ado kelapangan maso bilo kelik di kelate nanti bilo2. bulih kenal rapat lagi denge ahli CEC kel ni. Ko Guano...

irmirm77
East Coast Leader 1
East Coast Leader 1

Posts : 787
Points : 819
Join date : 04/12/2009
Age : 39
Location : CEC 024 : Paka

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by n@faiz on Mon Mar 08, 2010 7:44 am

irmirm77 wrote:Syabas CEC kelantan. Mintak tolong abang N@faiz rungkaikan kemushkilan di kepala.. Setiap aktiviti yg di anjurkan oleh CEC kel. sebagai contohnya aktiviti hari keluarga CEC kel yg akan di adakan nanti, Adakah di benarkan ahli2 CEC dari negeri lain menyertai aktiviti ini ataupun ianya hanya terhad untuk ahli2 CEC kel sahaja? Kawe pun nok joint gok xtvt kalu ado kelapangan maso bilo kelik di kelate nanti bilo2. bulih kenal rapat lagi denge ahli CEC kel ni. Ko Guano...

TT ari tu xde bincang pulak, takpa nanti saya confirm balik dgn CEC kel...rasanya xde masalah ahli2 CEC dr negeri lain nak join...lagi ramai lagi meriah... santa

n@faiz

Posts : 277
Points : 274
Join date : 19/12/2009
Age : 45
Location : CEC 050 @ Pasir Mas

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Mr Mama on Mon Mar 08, 2010 8:58 am

KLU BOLE JOIN GAK.......... MOLEK BENAR TU BRO...........

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Mr Mama on Sat Mar 13, 2010 11:27 pm

KALAU CEC KELANTAN MENGADAKAN HARI KELUARGA............ HARAP DAPAT MAKLUMKAN DI FORUM AGAR KLU DI ALU ALU KAN MEMBER CEC YD LAIN UNTUK BERSAMA MEMERIAHKAN SUASANA HARI KELUARGA TU ......

BOLEH LAH MEREKA NI DI BANTU OLIH CEC KEL MENEMPAH TEMPAT PENGINAPAN...........

MERAMAIKAN TENTU MERIAH LAGI.........

HARAP MAKLUM.........

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by ediey_4648 on Sun Mar 14, 2010 9:55 am

n@faiz wrote:nanti TT lain kali kawe upload gambar byk2...biar puas semua org..hehehehe
syabas cec kelate nie, memang slalu atur kan prgrm untuk ahli2 cec, muga2 kite semiua dpt laa tunjuk ajar ckit bg memeriahkn cec nih dinegeri2 yg lain juga! I love you ce

ediey_4648

Posts : 414
Points : 408
Join date : 07/01/2010
Age : 41
Location : Dungun

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by sue5001 on Sun Mar 14, 2010 10:31 am

Kepada CEC Kelantan
Syabas...
Bukan nak puji, tapi patut di puji pun, ini lah contoh berclub.
Dalam diam2 semua settle
gambar ada, minit pun ada walaupun ringkas.......
tahniah pada CEC Kelantan @ Bro Sue

sue5001
Treasurer
Treasurer

Posts : 313
Points : 323
Join date : 15/09/2009
Age : 40
Location : CEC 005 : Selangor

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by zainal on Sun Mar 14, 2010 11:36 am

yg baik jadikan teladan
yg buruk jadi kan sempadan

dah la susah nak buat kelab,
lagi la susah nak jaga kelab,
bertambah parah nak maju kan kelab

teringat plak cerita jurassic park I,
kata kata yg di ucap kan oleh jeff goldblaum
"seperti evolusi kehidupan, kehidupan itu sendiri akan
mencari hala dan cara utk mengekalkan hidup dan legasi
kehidupan itu sendiri"

zainal

Posts : 498
Points : 497
Join date : 17/11/2009

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Kzrul on Sun Mar 14, 2010 11:38 am

tahniah.... kawe tabik spring ko demo semuo..... meme hajat dihati kot2 siap keto nanti ... dan ada di kampung.... mungkin boleh kiter borak minum.... kampung mertua di Kg Endong... jalan jkr pasir mas...... insyallah

Kzrul
Vice President 2
Vice President 2

Posts : 443
Points : 459
Join date : 31/08/2009
Age : 39
Location : Taman Puncak Jalil

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by riyad71 on Sun Mar 14, 2010 1:53 pm

zainal wrote:yg baik jadikan teladan
yg buruk jadi kan sempadan

dah la susah nak buat kelab,
lagi la susah nak jaga kelab,
bertambah parah nak maju kan kelab

teringat plak cerita jurassic park I,
kata kata yg di ucap kan oleh jeff goldblaum
"seperti evolusi kehidupan, kehidupan itu sendiri akan
mencari hala dan cara utk mengekalkan hidup dan legasi
kehidupan itu sendiri"

sokong statement ini....

riyad71

Posts : 497
Points : 494
Join date : 18/02/2010
Age : 45
Location : CEC 071 - Qtan Pahang

http://www.klinikmaran.blogspot.com

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by rosparokik on Sun Mar 14, 2010 8:44 pm

inilah positifnya bila kita fikir dan pandang positif.....TAHNIAH.....kepada semua CEC members........anda semua memang HEBAT......seronok bersama kalian.....

rosparokik

Posts : 290
Points : 286
Join date : 20/10/2009
Age : 46
Location : Kemaman, Terengganu

http://www.dcl.com.my/

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Mr Mama on Sun Mar 14, 2010 11:24 pm

apa pun perkembangan untuk CEC......... tak kira dari mana....... haaaaa

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by anisfaz82 on Mon Mar 15, 2010 5:14 pm

masa TT minggu lepas bersama abe aziz n ahli2 serta AJK2 CEC kelantan...dia org menyatakn ahli2 CEC d negeri2 lain bleh sertai program y d adakn...dgn ini dapat mengeratkan ahli2 CEC...

anisfaz82

Posts : 1193
Points : 1192
Join date : 04/01/2010
Age : 33
Location : seberang paka

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Mr Mama on Mon Mar 15, 2010 5:16 pm

anisfaz82 wrote:masa TT minggu lepas bersama abe aziz n ahli2 serta AJK2 CEC kelantan...dia org menyatakn ahli2 CEC d negeri2 lain bleh sertai program y d adakn...dgn ini dapat mengeratkan ahli2 CEC...

HA BAGUS TU........ SESIAPA YG BOLIH TURUT SERTA MENJAYAKAN NYA............ BERTAMBAH LE KEMESERAAN NYA SESAMA KITA CEC.................

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by n@faiz on Tue Mar 16, 2010 10:13 am

Mr Mama wrote:KALAU CEC KELANTAN MENGADAKAN HARI KELUARGA............ HARAP DAPAT MAKLUMKAN DI FORUM AGAR KLU DI ALU ALU KAN MEMBER CEC YD LAIN UNTUK BERSAMA MEMERIAHKAN SUASANA HARI KELUARGA TU ......

BOLEH LAH MEREKA NI DI BANTU OLIH CEC KEL MENEMPAH TEMPAT PENGINAPAN...........

MERAMAIKAN TENTU MERIAH LAGI.........

HARAP MAKLUM.........

Tq Mr pres, CEC kelate akan maklumkan tarikh & tempat hari keluarga CEC kelate tak lama lagi....semua ahli CEC dijemput......semua maklumat akan dimaklumkan di forum......tungguuuuuu...

n@faiz

Posts : 277
Points : 274
Join date : 19/12/2009
Age : 45
Location : CEC 050 @ Pasir Mas

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by n@faiz on Tue Mar 16, 2010 10:17 am

ediey_4648@yahoo.com.my wrote:
n@faiz wrote:nanti TT lain kali kawe upload gambar byk2...biar puas semua org..hehehehe
syabas cec kelate nie, memang slalu atur kan prgrm untuk ahli2 cec, muga2 kite semiua dpt laa tunjuk ajar ckit bg memeriahkn cec nih dinegeri2 yg lain juga! I love you ce

besar tapak tangan
nyiru kami tadahkan.....

kalau nak mintak nasihat & pandangan berbakul2 kami boleh berikan...

n@faiz

Posts : 277
Points : 274
Join date : 19/12/2009
Age : 45
Location : CEC 050 @ Pasir Mas

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Mr Mama on Tue Mar 16, 2010 8:37 pm

YO LA........... KITO SAMO SAMO LAH YO KONGSI BERSAMA N JUGA PENDAPAT....... SEMUGO CEC LEBIH JITU..............

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by nuak on Sun Apr 04, 2010 11:38 am

SALAM 1 MALAYSIA KEPADA SEMUA CEC

Saya rasa terpanggil untuk menyatakan dengan lebih lanjut berkenaan HARI KELUARGA CEC KELANTAN 2010 berikutan rungutan dari suara-suara belakang yang saya rasa ketinggalan info terkini.

Hebahan mengenai HARI KELUARGA CEC KELANTAN 2010 telah saya masukkan dalam CEC Pantai Timur (Kelantan, Terengganu dan Pahang )

Para ahli CEC boleh rujuk pada forum tersebut.
Jadi disini saya ingin perjelaskan mengapa bayaran yang di minta bagi setiap ahli ialah RM 250.00

1. Memang betul apa yang mereka cakap tu, iaitu bayaran RM 250.00 bagi setiap keluarga adalah mahal sedangkan maklumat yang mereka perolehi ialah RM 195.00 sahaja.( entah dari sapa yang cakap)

Bayaran RM 195.00 adalah bayaran pakej yang telah ditetapkan oleh tempat penginapan,iaitu D'Bali Resort.
Bayaran itu meliputi hanya:-
i. Penginapan
ii. Kemudahan kolam
iii. BBQ
iv. Sarapan pagi untuk 4 orang.


Bayaran tambahan sebanyak RM 55.00 adalah untuk:

i. Karaoke ( malam BBQ. nanti sunyi sepi pulak)
ii. sarapan pagi untuk semua ahli keluarga ( tak kira anak berapa )
iii. Kemudahan kuda
iv. Makan Tengahari sebelum check out ( nanti tak payah nak singgah tepi jalan, boleh terus ke rumah)
v. Hamper untuk semua keluarga yang hadir.( linkungan harga RM 30.00 )lebih kurang.
vii. Telematch ( untuk anak-anak dan ibu bapa ) tidak di namakan Hari keluarga jika tiada permainan untuk anak-anak.


Di harap dengan penjelasan ini akan dapat mengembalikan kejernihan dalam kekeruhan perhubungan sesama ahli CEC.

Harap ahli yang berminat masih ada sehingga hari selasa 6 april untuk mengesahkan pernyertaan kerana hari rabu akan di jelaskan bayaran untuk tempahan.

Jika ada ahli CEC yang ingin menyertai hari Keluarga tetapi tidak mahu menginap, hanya singgah sekejap pada malam tu adalah di alu-alukan tetapi kalau boleh maklumlah dulu. pasai apa, takut tak cukup BBQ nanti. Kecik hati pulak.

Ahli - ahli CEC yang berada sekitar adalah di alu-alukan untuk menyertai Hari Keluarga CEC Kelantan 2010.



SALAM CEC KELANTAN. CEC TERUS HEBAT

nuak

Posts : 22
Points : 30
Join date : 27/12/2009
Location : Pasir Mas, Kelantan

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by nuak on Sun Apr 04, 2010 11:46 am

SENARAI AHLI CEC KELANTAN YANG TELAH MEMBAYAR RM 250.00 UNTUK HARI KELUARGA 2010.

1. abeaziz
2. Azman
3. Azhar (acutry)
4. Nordin
5. Zul Bachok
6. Sabri (Yee)
7. Sukie
8. Liey
9. Yo Tanah Merah
10. Syed
11. Nuak


anggaran penyertaan adalah 15 orang. sebagai batu aras untuk melihat sambutan dan untuk aktiviti seterusnya..

nuak

Posts : 22
Points : 30
Join date : 27/12/2009
Location : Pasir Mas, Kelantan

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Mr Mama on Wed Apr 07, 2010 12:24 am

ALHAMDULILAH N SYABAS KEPADA CEC KELANTAN YG MENGANJURKAN PROGRAM HARI KELUARGA TERSEBUT..........

GOOD JOB............ KEEP IT UP......... KWE SOKONG...........

Mr Mama
President
President

Posts : 17743
Points : 18401
Join date : 30/07/2009
Age : 55
Location : CEC 001 StoneCold Hill - 0192625856

Back to top Go down

Re: TT CEC Kelate - 5 Mac 2010

Post by Sponsored content Today at 5:48 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum